Wszystkie osoby zainteresowane służbą w Policji zapraszamy w środę 3 lipca w godz. od 10:00 do 18:00 do siedziby zgorzeleckiej komendy przy ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12G na „dzień otwarty”.
Podczas spotkania zostanie omówiona cała procedura kwalifikacyjna z poszczególnymi jej etapami, a także dokumenty jakie należy złożyć, aby przystąpić do rekrutacji. Pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia wraz z funkcjonariuszami zgorzeleckiej komendy odpowiedzą na wszystkie pytania związane z doborem i specyfiką służby policjanta.
Służba w Policji zapewnia:
- możliwość pozyskania pracy niezależnie od posiadanego doświadczenia zawodowego,
- gwarancję stałych warunków pracy,
- ciekawą pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego adekwatnie do zainteresowań i realizowanych zadań;
- różnorodny system szkoleń i kursów językowych oraz specjalistycznych np.: doskonalących technikę prowadzenia pojazdu, taktyki i techniki przesłuchania, analizy kryminalnej, cyberprzestępczości;
- możliwość uzyskania tytułu licencjata lub magistra podejmując studia w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie (tryb stacjonarny lub niestacjonarny) na jednym z oferowanych kierunków: bezpieczeństwo wewnętrzne, kryminologia, zarządzanie, informatyka;
- precyzyjny system wynagrodzenia (między innymi 13 pensja, równoważnik za umundurowanie),
- rozbudowany system socjalny (między innymi dofinansowanie do wypoczynku dla funkcjonariuszy i rodzin, równoważnik za brak lokalu mieszkalnego, pokrycie kosztów dojazdu do pracy),
- po 25 latach służby nabycie praw emerytalnych.
Przypominamy, że rekrutacja odbywa się w sposób ciągły. Dokument można składać w dowolnym terminie. Masz pytania przyjdź lub zadzwoń pod numer 47 87 323 14 lub 47 87 32 306.
kom. Agnieszka Goguł
Oficer Prasowy Komendanta Powiatowego Policji w Zgorzelcu