W spotkaniu uczestniczyli:
Zastępca Wójta Barbara Dunaj,
Naczelnik Wydziału Inwestycji i Rozwoju Mariusz Robaszewski, 👉Podinspektor do spraw inwestycji Cezary Wieczorek,
Inspektor nadzoru inwestorskiego Paweł Młynek,
Wykonawca Sławomir Bogdanowicz.
Przedmiotem spotkania bylo:
pokrycie dachu,
zagospodarowanie otoczenia i wykonanie parkingu przy remizie.
W wyniku przeprowadzonych badań geologicznych przez Wykonawcę, wystąpiła konieczność wymiany podłoża pod utwardzenie terenu.
Najwięcej emocji budziło pokrycie dachowe, ponieważ w PFU były rozbieżności, co do zastosowania materiału pokrycia dachu z blachodachówki czy dachówki ceramicznej. Natomiast w zatwierdzonym projekcie budowlanym materiał, który ma być zastosowany to dachówka ceramiczna.
Z uwagi na to, że zmiany mogą wpłynąć na wartość zadania, w trosce o racjonalne wydatkowanie środków publicznych, inwestor zażądał od Wykonawcy przedłożenia protokołu konieczności wraz z kosztorysem.
Kolejną radę budowy zaplanowano na marca br.
Źródło:
Urząd Gminy Sulików