Black Friday – co zaoferować klientom?

Black Friday – uznawany za jeden z najlepszych dni w ciągu roku na oddanie się zakupowemu szaleństwu – zbliża się wielkimi krokami. W tym roku przypada on 24 listopada – nic dziwnego, że tak wielu miłośników „shoppingu” odlicza już dni do tego wielkiego zakupowego wydarzenia!

You are currently viewing Black Friday – co zaoferować klientom?

Nie od dziś wiadomo, że to właśnie w słynny Black Friday coraz więcej z nas decyduje się na nawet bardzo duże zakupy – nierzadko odkładając je właśnie na czas korzystnej cenowo jesieni. Jednak Black Friday to nie tylko bardzo niskie ceny, a więc atrakcyjne promocje i rabaty – to także możliwość zakupu interesujących, niedostępnych wcześniej, zestawów produktów czy usług. Jak zaskoczyć Klientów na czas „Czarnego Piątku”, co Im zaoferować, aby zdecydowali się na zakupy właśnie u nas oraz jak przygotować się na ten wielki dzień? Przychodzimy z pomocą!

Czym jest Black Friday i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie?

Tradycja świętowania Black Friday przywędrowała do nas ze Stanów Zjednoczonych – w USA jest to po prostu piątek po Dniu Dziękczynienia, a zarazem początek sezonu zakupowego przed Świętami Bożego Narodzenia. Dziś „święto zakupów” obchodzone jest hucznie w wielu krajach na całym świecie – dzięki czemu całe mnóstwo konsumentów może nabyć różnego typu produkty i usługi w znacznie niższych cenach. Nierzadko zdarza się, że Klienci nie decydują się na zakupy w miesiącach poprzedzających Black Friday – wyczekując tego, co lubiane przez nich firmy, zaproponują właśnie w listopadzie. Nic dziwnego, że tak wiele przedsiębiorstw nie tylko nie ignoruje zainteresowania, związanego z Black Friday, ale także skrupulatnie przygotowuje się na niego – zaproponowanie konsumentom ciekawych promocji może sprawić, że zostaną z Tobą na dłużej, przyczyniając się tym samym do realnego zwiększenia zysków. Co więcej, odpowiednio zorganizowany Black Friday – może wesprzeć budowanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach osób zainteresowanych naszym produktem bądź usługą.

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki Black Friday: praktyczne wskazówki

Atrakcyjna dla Klientów promocja to zaledwie pierwszy krok, jaki możemy zrobić w stronę naszych klientów oraz osób potencjalnie zainteresowanych – równie ważne jest ułatwienie konsumentom procesu zakupowego, zapewnienie im nowoczesnych, wygodnych rozwiązań i interesujących pakietów. Korzystając z systemu do sprzedaży biletów Ekobilet – możemy liczyć na wsparcie profesjonalnych narzędzi do marketingu internetowego. Praktyczny system do sprzedaży biletów to także szybkie tworzenie zachęcających zniżek oraz generowanie voucherów – które mogą zostać wykorzystane, na przykład, na kolejne zakupy. Dzięki tego typu nowoczesnym rozwiązaniom – nie musisz martwic się o to, że Twój Klient nie dowie się o określonej promocji (ze względu ba brak jakichkolwiek działań marketingowych) czy też poczuje się zawiedziony lub zniechęcony brakiem możliwości szybkich, wygodnych zakupów (również w zaciszu domowym!). „Wychodząc naprzeciw” Jego oczekiwaniom – możemy liczyć na duże zainteresowanie naszym produktem czy usługą nie tylko na czas Black Friday!

Jak mierzyć skuteczność oferty Black Friday i jakie wskaźniki warto monitorować?

Kiedy Black Friday dobiegnie końca – warto wyciągnąć z niego wnioski, korzystając z praktycznej funkcji raportowania w systemie sprzedaży biletów Ekobilet. Na podstawie profesjonalnych raportów – z łatwością ocenimy czy nasze propozycje dla Klientów na czas Black Friday okazały się być „strzałem w dziesiątkę” czy też nie. To, na co warto zwrócić szczególną uwagę, to wskaźnik mówiący nam o liczbie wszystkich klientów tego dnia – oraz ten, pokazujący jak wielu z nich, skorzystało z określonej zniżki czy promocji. To właśnie na podstawie tego typu wskaźników możemy ocenić czy przeprowadzona przez nas akcja na „święto zakupów” okazała się być skuteczna – i czy warto powtórzyć ją w następnym roku czy też powinniśmy wprowadzić szereg zmian.

Loading

Reklama
Reklama